Anasayfa / KLİNİK DERMATOLOJİ / GENİTAL HERPES (GENİTAL UÇUK)

GENİTAL HERPES (GENİTAL UÇUK)

generic Lasix Genital Herpes Nedir?

Genital herpes, herpes simpleks virusunun (HSV) yol açtığı cinsel yolla bulaşan bir hastalıktır. Bu virusun HSV1 ve HSV2 olmak üzere iki tipi mevcuttur. HSV1 sıklıkla ağız ve ağız çevresinde uçuk olarak bilinen yaralara yol açmaktadır. Başta HSV2 olmak üzere her iki tip HSV de genital herpes nedeni olabilir.

Genital Herpesin Belirtileri Nelerdir?

Genital herpes sıklıkla belirti vermez. Eğer belirti vermişse, aşağıdakileri gözleyebilirsiniz:

• Genital bölge ve çevresinde veya anüs çevresinde ağrılı kabarcıklar
  • Kabarcıklar açılarak yerlerinde oluşan, iki ila dört hafta içerisinde iyileşen ağrılı yaralar
  • Belirtiler ilk defa ortaya çıktığında bu belirtilere eşlik eden ateş, baş ağrısı gibi nezle benzeri
  • bulgular
  • buy lioresal

cheap dopoxetine
Genital herpeste tekrarlayan ataklar sıktır. Daha sonraki ataklarda hastalık süresi ve şiddeti genellikle azalmaktadır. İnfeksiyon vücutta kalıcı olarak dursa da yıllar geçtikçe atakların sıklığı da azalmaktadır

Genital Herpesin kalıcı bir tedavisi bulunmamaktadır.  Antiviral ilaç kullanımı uçukların oluşmasını bir ölçüde önleyebilmektedir.
Kondom kullanımı hastalığın bulaşmasını belirli ölçüde azaltsa da, kondom ile kaplanmayan bölgelerde de genital herpes görülebilmektedir.

TANI YÖNTEMLERİ

Antabuse online Lasix without prescription acquire lioresal