Anasayfa / KOZMETİK DERMATOLOJİ / KILCAL DAMAR İÇİN LASER UYGULAMASI

KILCAL DAMAR İÇİN LASER UYGULAMASI

cheap Lasix Yüzdeki Kılcal Damar Çatlaması Nedir? Antabuse reviews

Yüzdeki kılcal damar çatlamaları, deri yüzeyine yakın, genişlemiş damarların görünür olması anlamına gelir. Yanaklar, burun kenarları ve çene kılcal damar çatlamalarının en sık görüldüğü yerlerdir.

buy nolvadex online Kılcal Damar Çatlaması Nedenleri Nelerdir?

Cildin hassas ve ince yapıda olması, güneş ışınlarına uzun süreli maruz kalmak, uzun süre kortizonlu krem kullanımı, genetik hastalıklar ve radyasyon ışıkları ile tedaviler, tekrarlayan allerjik rinit, gebelik, kronik alkolizm gibi nedenler kılcal damarlarda belirginleşmeye neden olabilir. Burun ameliyatlarından sonra da burunda kılcal damar çatlaması olabilir. Yaygın kılcal damar genişlemeleri  deride hassasiyet ve kırmızı yüze neden olur.

Kılcal damar çatlaması tedavisi lazer yöntemi ile yapılır. Ancak tedaviye yanıtlar her hastada farklıdır. Özellikle Nd yag lazerler çok başarılıdır. Uygulamadan sonra kızarıklık, ödem, kabuklanma görülebilir. Mutlaka uzman hekimler tarafından yapılmalıdır. Yanlış doz ayarlamaları deride yanık ve skarlara neden olabilir. Uygulamadan sonra lazere maruz kalan derinin 4 hafta güneşten korunması çok önemlidir.

Damar çapı biraz daha geniş olan durumlarda skleroterapi yapılabilir. Bu yöntem iğne ile damarları büzüştüren bazı maddelerin damar içine verilmesi yapılır. Uzman kişilerce yapılmadığı durumlarda deride skar kalabilir.

PRP

PRP (Platelet Rich Plasma) Tedavisi acquire lioresal cheap Lasix buy Antabuse Kök hücre mantığından yola …