Anasayfa / KOZMETİK DERMATOLOJİ / SELÜLİT TEDAVİSİ

SELÜLİT TEDAVİSİ

www.allwallpapersfree.org

cheap nolvadex buy Antabuse online buy Lasix Selülit için mezoterapi çözümü selülit giderici yöntemler arasında başarılı olanlardan biridir. Mezoterapi tabancası veya iğneleri ile  deri altına dolaşımı düzenleyici bazı maddeler ve yağ parçalama özelliği içeren maddelerin enjekte edilmesi ile gerçekleşen tedavi selülit gidermek için iyi bir yöntemdir. Bu tedavinin uygulama süresi kişiye ve selülit tipine göre farklılık göstermektedir. Ortalama seans süresi vermek gerekirse, genellikle haftada 1 defa uygulanan seanslar toplamda 1 – 3 ay arasında tedavi süresi gerektirmektedir. Selülit mezoterapisinin her seansı yaklaşık yarım saat kadar sürmektedir. Sonraki aşamalarda yılda birkaç defa tekrarlanması çözümün kalıcı olmasını ve korunmasını kolaylaştırır.

Selülit tedavisinde en iyi sonuç getiren çözümlerden biri olan selülit için mezoterapi tedavisi çok ince ucu bulunan iğneler vasıtasıyla ilacın problemli bölgelere enjekte edilmesi suretiyle gerçekleşmektedir. Kılcan damarlara ulaşan ilaç problemli olan bölgeye nüfuz ederek dokularda bulunan su birikmesini (ödemi) çözer. Bunun yanı sıra kan toplamasını da engelleyerek bozulmuş olan kan dolaşımını da faydalı yönde direk olarak etkiler. Bu yöntem hücrelere bire bir uyarı gönderdiği için yağları parçalama özelliği gösterir.

Selülit için mezoterapi tedavisi için mutlaka ortamın temiz ve steril olduğundan emin olunmalıdır ve uygulama doktor tarafından uygulanmalıdır.

Bu tedaviyi gören hastanın günlük yaşantısı etkilenmemektedir.

PRP

PRP (Platelet Rich Plasma) Tedavisi acquire lioresal cheap Lasix buy Antabuse Kök hücre mantığından yola …